התחדשנו! אוטובוס צהוב חדש נוסף למערך האוטובוסים המועצתי ביואב
אתמול הצטרף לצי האוטובוסים במועצה אזורית יואב אוטובוס צהוב חדש בן 60 מקומות עם נוחות מקסימלית לתלמידות ולתלמידים וסביבת עבודה בטיחותית וידידותית לנהגים.
האוטובוס החדש, שנרכש בסיוע קול קורא של משרד החינוך, יצטרף כבר השבוע למערך ההסעות המועצתי המונה 10 אוטובוסים צהובים המסיעים לאורך כל השנה תלמידות, תלמידים, חניכות, חניכים וותיקות וותיקים.
האוטובוסים החדש מצויד ב-8 מצלמות בתוך האוטובוס לתיעוד הנהג והנוסעים והנוסעות וכן, בחיישנים המותקנים מחוץ לרכב, שתכליתם זיהוי עצמים ובני אדם. סביב האוטובוס, למניעת תאונות.
באוטובוסים קיימת מערכת התראה למניעת שכחת תלמידים, מערכת אוטומטית לכיבוי אש, מערכת להפחתת גזי פליטה וכן, תא מטען מרווח, בו מותקנים מצלמה וכפתור מצוקה.
ראש המועצה האזורית יואב נתי לרנר: "המשימה החשובה שלנו היא להסיע בבטחה את התלמידות והתלמידים שלנו, מדי יום, למוסדות החינוך ובחזרה, לפעילות החינוך הבלתי פורמאלי, לפעילויות הנוער, לטיולי הוותיקות והוותיקים ועוד. נמשיך להקפיד על רף בטיחות גבוה, מתקדם וטכנולוגי, לצד מתן שירות איכותי לטובת הנוסעות, הנוסעים והנהגים שלנו".
נאחל לנהגים הנפלאים שלנו ולכלל תלמידי יואב נסיעה טובה ובטוחה!